ACCEPTAREA CONDITIILOR

Folosirea acestui site, implică acceptarea acestor termeni şi condiţii. Pentru folosirea în cele mai bune condiţii a site-ului, se recomandă citirea cu atenţie a tuturor termenilor şi condiţiilor. Sunteţi de acord şi acceptaţi, ca fără nici o notificare prealabilă, putem şterge sau adăuga orice informaţie pe site sau întrerupe orice activitate.

Prin crearea unui cont pe site-ul VEPEMIR.ro, utilizatorul site-ului accepta primirea mesajelor comerciale electronice din partea Vânzătorului pe adresa de email furnizată.

În momentul plasării unei comenzi în magazinul online VEPEMIR.ro, utilizatorul site-ului îşi exprimă acordul cu înregistrarea unui cont pe adresa de email specificată şi cu metodă de comunicare electronică prin intermediul email-ului şi / sau telefonic. Transmiterea comenzii pe site va fi urmată de recepţia unui email automat care atestã doar plasarea comenzii. Acest mesaj, discuţiile telefonice, prin email sau pe alte căi cu reprezentanţii Vânzătorului nu constituie acceptări ferme ale comenzii, şi implicit NU semnifică încheierea contractului la distanţă. Acceptarea fermă a comenzii este detaliată mai jos în capitolul „Momentul incheierii contractului”.

Preţurile sunt actualizate zilnic. Discount-urile, reducerile şi promoţiile nu sunt cumulative. Se păstrează întotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare. Promoţiile prezente pe site sunt către client final şi nu se cumulează cu alte promoţii/reduceri. Promoţia există doar în limita stocului disponibil.

Produsele comercializate prin magazinul online VEPEMIR.ro sunt noi, în ambalajul original al producătorului şi în momentul livrării sunt însoţite de factură fiscală.

OBLIGAŢIILE DUMNEAVOASTRĂ LA UTILIZAREA ACESTUI SITE

Pentru utilizarea serviciului, trebuie să furnizaţi informaţii adevărate, corecte, actuale şi complete. În situaţia în care considerăm, că această obligaţie nu este respectată, ne rezervăm dreptul de a va bloca accesul, pe perioada determinată sau nedeterminată, la utilizarea serviciului fără nici o notificare prealabilă.

S.C. EXPERT MASINI UNELTE S.R.L. îşi rezervă dreptul de a-şi selecta clienţii şi de a refuza colaborarea cu clienţii ce manifestă comportament şi limbaj neadecvat (agresiv, licenţios etc.) sau au în istoricul comenzilor livrări refuzate.

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE:

S.C. EXPERT MASINI UNELTE S.R.L. certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. S.C.EXPERT MASINI UNELTE S.R.L. garantează securitatea şi confidenţialitatea datelor găzduite şi transmise prin sistemul său informatic. Aceste informaţii vor putea fi folosite de către firmă pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promoţii, etc. numai cu acordul prealabil al clientului. Utilizatorii pot refuza furnizarea datelor personale sau pot solicita în mod gratuit ştergerea acestora din baza de date.

Datele personale vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site. Ne obligăm să nu facem publice sau să nu vindem bazele de date conţinând informaţii referitoare la datele personale ale utilizatorilor acestui site.

Orice tentativă de acces neautorizat la site şi orice încercare de fraudă va fi raportată autorităţilor competente.

EXPERT MASINI UNELTE se obligă să îşi îndeplinească obligaţiile contractuale în termen de cel mult 30 de zile de la data la care consumatorul a transmis comanda, cu excepţia cazului în care părţile au convenit altfel. În cazul în care nu poate executa contractul din cauză că produsul sau serviciul nu este disponibil, trebuie să informeze consumatorul despre această indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a încasat ca plata trebuie rambursate de comerciant în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 30 de zile.

EXPERT MASINI UNELTE poate livra consumatorului un produs sau serviciu de o calitate şi preţ echivalente cu cele solicitate, numai dacă acest lucru a fost prevăzut înainte de încheierea contractului şi/sau în contract, astfel încât consumatorul să fie informat în mod clar despre această posibilitate. Cheltuielile de returnare a produselor, în situaţia exercitării dreptului de denunţare unilaterală a contractului, sunt, în acest caz, în sarcina comerciantului, element asupra căruia consumatorul trebuie să fie informat. Furnizarea unor produse sau servicii similare celor solicitate poate fi efectuată dacă clientul face o solicitare expresă, situaţie ce nu poate fi asimilată cu livrarea fără comandă.

GARANTIE

Garantia produselor este de 24 luni pentru persoane fizice si 12 luni pentru persoane juridice.

Cumpărătorul este obligat să prezinte Certificatul de Garanţie împreună cu factura/chitanţa originală de cumpărare a produsului.

Perioada de garanţie acordată pentru produsele menţionate de factura/chitanţa de cumpărare decurge de la data cumpărării. Cu excepţia viciilor ascunse (material şi/sau manoperă), garanţia nu se extinde asupra accesoriilor, consumabilelor, precum şi asupra tuturor subansamblelor care intră în componenţa produselor achiziţionate (cablu de alimentare, perii colectoare, sisteme de prindere a accesoriilor, mandrină, carcasă, etc. pentru scule electrice sau garnitură de tăiere - lanţ, lamă, pinion antrenare, filtre de aer şi benzină, frână de lanţ, ansamblu demaror, etc, pentru scule pe benzină) care se uzează ca urmare a utilizării normale a produselor.

Durata termenului de garanţie se prelungeşte cu timpul scurs de la data la care consumatorul a prezentat produsul defectat şi până la data repunerii acestuia în stare de funcţiune şi a notificării în scris în vederea ridicării produsului sau predării efective a produsului către consumator. În cazul apariţiei oricărei defecţiuni în perioada de garanţie vă rugăm să ne contactați pe emailul office@VEPEMIR.ro.

DISPUTE SI CONFLICTE

Orice conflict apărut între companie şi clienţi se va rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale româneşti din acest domeniu iar soluţionarea conflictelor este de competenţa instanţelor româneşti.

MOMENTUL ÎNCHEIERII CONTRACTULUI

Momentul încheierii contractului este momentul emiterii facturii fiscale, a bonului fiscal sau avizului de expediţie. Factura fiscală are statut de contract comercial. Facturile proforme şi ofertele comerciale au valabilitate limitată la 2 zile lucrătoare de la emitere. După acest termen încetează de drept orice fel de obligativitate comercială sau contractuală.

În cazul în care preţurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afişate greşit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse eronat în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs şi de a anunţa clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

LIVRAREA PRODUSELOR

Transportul este gratuit pentru comenzile cu o valoare mai mare de 1000 lei cu TVA, în aria de acoperire Fan Courier. Pentru a verifica dacă adresa dumneavoastră de livrare se află în aria de acoperire Fan Courier, contactaţi-ne la numărul de telefon 0765 533 282 sau transmiteţi un email pe adresa office@VEPEMIR.ro.

Pragul maxim de plată numerar în cazul persoanelor fizice, este de 10000 lei, iar în cazul persoanelor juridice este de 5000 lei. Comenzile care depăşesc pragul maxim vor putea fi achitate doar cu cardul la POS-ul disponibil la punctul de lucru, sau OP, prin virament bancar, pe baza unei facturi proforme/fiscale/de avans emise imediat după confirmarea comenzii.

La primirea mărfii vă rog să verificaţi coletele să nu fie lovite. În cazul în care observaţi colete deterioarate vă rugăm să scrieţi pe AWB, în caz contrar orice sesizare cu privire la transport nu se va mai lua în cosiderare. Se vor lua în considerare doar defecţiunile de fabricaţie ce acoperă garanţia de 24 luni.

La livrare, produsul va fi insotit de certificat de calitate, certificat de conformitate cu normele CE, Manual de utilizare. Garantam ca echipamentele ofertate sunt noi si corespund ultimelor tehnologii de proiectare si fabricatie a producatorului. Masinile unelte ofertate sunt proiectate, fabricate, verificate si montate de intreprinderi care au un sistem de asigurare al calitatii in conformitate cu cerintele Directivei 2006/42/CE (masini unelte/utilaje) si standardele armonizate de referinta aplicabile.

Toate masinile unelte si utilajele se livreaza fara ulei si lichid de racire, conform completului de livrare din Cartea masinii. In conformitate cu Directivele CE, este interzisa deplasarea/transportul masinilor unelte/utilaje, cu lichide de ungere sau racire.

La Punere In Functiune (PIF), cumparatorul masinii asigura cantitatile si calitatile de uleiuri/lichide de racire necesare. Aceste sunt alese in functie de indicatiile tehnice din Cartea masinii.

Uleiurile hidraulice, de ungere etc, cat si lichidele de racire, pot face obiectul unui alt posibil contract intre clientul final si vanzator.

Punerea in functiune, probe functionale si initiere de prima necesitate (prezentarea functiilor si operarea masinii) a personalului deservent, calificat si atestat in utilizarea sistemului, sunt asigurate de catre Furnizor.

Personalul deservent trebuie sa fie calificat si atestat tehnic si tehnologic in utilizarea masinii unelte/utilajului. Deserventul trebuie sa isi insuseasca si sa respecte in intregime Cartea masinii, tenologia de prelucrare si normele de protectia muncii la masina/utilaj.

Sunt obligatorii pentru deservent: verificarea zilnica a nivelului uleiului, functionarea corecta a sistemelor hidraulic, ungere, racire si electric, inainte de inceperea lucrului la masina. Orice anormalitate in functionarea masinii/utilajului se raporteaza imediat.

Masina unealta/utilajul rămâne proprietatea furnizorului până la încasarea integrală a facturii de livrare. Toate masinile unelte si utlajele, se livreaza de catre producator, fara ulei si lichid de racire. Acestea pot face obiectul unui alt posibil contract. Conditii transport: Transportul este in sarcina vanzatorului

PRODUSELE ACHIZITIONATE LA DISTANTA

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. 

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, rupturi, zgarieturi etc. Produsele ce sunt comercializate prin acest site au, fiecare, termenul de valabilitate, garantia si/sau service-ul oferite acestora de producator. Nu se poate invoca garantia in conditiile utilizarii improprii sau incorecte a produsului. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

DREPTUL DE RETRAGERE

Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile (sau in functie de oferta prezentata pentru fiecare produs). Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua în care dumneavoastră sau o parte terţă, indicată de dumneavoastră, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produsului.

Persoanele fizice, care cumpără produse de pe site-ul VEPEMIR.ro, le pot returna în termen de 14 zile calendaristice (sau in functie de oferta prezentata pentru fiecare produs) de la data la care au intrat în posesia acestora.

Nu ezitati să ne contactati în cazul în care considerați că un produs comandat de pe site-ul VEPEMIR.ro, nu corespunde cerintelelor dvs si/sau specificațiilor tehnice de pe site.

Conform uzanțelor europene, dreptul de retragere există pentru a permite examinarea produsului, în aceleași condiții în care ar fi examinat întrun magazin fizic și, nu pentru a oferi un numar de zile de utilizare gratuită.

Înainte de  a returna un produs:

1.  Citeste mai jos termenii și conditiile în care se pot returna produsele și procedura de returnare
2.  Completeaza și trimite formularul de retur de mai jos si astepta să fii contactat de reprezentanții nostri
3.  După primirea confirmării că sunt îndeplinite conditiile de retur, trimite produsele prin intermediul unei firme de curierat urmând procedura de mai jos.

Atentie! Nu  acceptăm returnarea produselor folosite, a celor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care prezintă urme de uzură ori  folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, deformări, șocuri mecanice/electrice și a produselor cărora le lipsesc accesoriile.

Termeni si conditii retur

Returul produselor se accepta conform prezentelor termeni si condiții care respectă  prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Înainte de expirarea perioadei de retragere, de 14 zile, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract, fără fi nevoit să justifice decizia de retragere.

Produsul se va returna, cu ambalajul original, împreună cu toate accesoriile primite, însoțit de factura de achiziție și certificatul de garanție.

Consumatorul va trebui să suporte costul direct aferent returnării produselor.

Produsele se returnează  în decurs de cel mult 14 zile de la data la care consumatorul a transmis decizia de retragere din contract.

Dacă produsele de returnat au fost însotite de eventuale bonusuri,  trebuie returnate și acestea vânzătorului.

În situația diminuarii valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, calității si functionarii acestora, consumatorul este obligat să achite profesionistului costuri rezonabile.

Rambursarea sumei aferente se va amâna până la recepționarea produselor returnate, și se va face în contul bancar indicat de consumator.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor. 

Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt acele produse aduse pe comanda speciala, indiferent de categorie, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme sau a efectuarii platii in avans.

DE RETINUT!

In cazul in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, documente lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De exemplu:

  •        Manopera cosmetizare: 5 (ron/min)
  •        Zgarieturi fine (sunt mici, superficiale si nu acopera mai mult de 30% din suprafata produsului): 5.00%
  •        Zgarieturi accentuate (sunt usor de observat, adanci sau acopera mai mult de 30% din suprafata): 10-15%
  •        Accesorii lipsa: contravaloare piesa inlocuita, daca aceasta se poate achizitiona separat

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Procedura de returnare

1. Produsul se trimite cu ambalajul original, toate accesoriile primite, certificatul de garantie si  factura de cumpărare. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator întrun colet, în care se va introduce produsul împreună cu ambalajul original. 

2. Expediati produsul, printr-un curier, la urmatoare adresa soseaua Iasi - Tg. Frumos KM 10 (intrarea Zeelandia), Uricani, Miroslava, Iasi, cod postal 707316, precizand pe colet "Returnare produs".

Clientul este responsabil de împachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere (factura si certificat de garantie)

3. Comunicați-ne la office@VEPEMIR.ro, numărul de AWB si firma de curierat cu care sau trimis produsele. Coletele despre care nu am fost instiintati prin email ca vor fi returnate si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat la primire să achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!

Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

  4. După ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a referitor la desfasurarea si finalizarea acestei proceduri

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informaţi la adresa office@VEPEMIR.ro cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract utilizând o declaraţie neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail) sau sa completati urmatorul:

 FORMULAR DE RETRAGERE

CONSECINŢELE RETRAGERII

Dacă vă retrageţi, vă vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată. Expediaţi produsele sau înmânaţi-le direct la adresa SC Expert Masini Unelte SRL, strada Podgoriei 2B, Uricani, Miroslava, cod 707316, Iaşi, jud Iaşi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Consumatorul va trebui să suporte costul direct al returnării produselor. Consumatorul va fi responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor. Consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de către profesionist să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia să de retragere din contract în conformitate cu art. 11 din OUG nr. 34 / 2014.

Bunurile trebuie returnate nefolosite, fără defecţiuni, fără să prezinte urme de uzură sau să fie deteriorate în vreun fel, cu toate accesoriile primite, în ambalajul original. Copia facturii trebuie şi ea ataşată, alături de certificatul de garanţie.

Consumatorul este responsabil de împachetarea bunurilor returnate şi a documentelor necesare pentru expediere. Nu se vor accepta produse lovite, folosite neadecvat sau uzate. Costurile returnării sunt acoperite de Cumpărător.

PRODUSELE CU LIPSĂ DE CONFORMITATE

Produsele ale căror caracteristici nu corespund cu specificaţiile afişate pe site se pot returna după notificarea scrisă a S.C. EXPERT MASINI UNELTE S.R.L. În această situaţie clientul poate alege înlocuirea produsului cu unul conform sau returnarea contravalorii produsului şi a cheltuielilor de expediţie. în această situaţie cheltuilelile aducerii la conformitate (inlcusiv cele de transport, în aria de acoperire Fan Courier) vor fi suportate integral de către S.C. EXPERT MASINI UNELTE S.R.L.

PRODUSELE DEFECTE

În eventualitatea în care produsele achiziţionate sunt deteriorate sau prezintă vicii de fabricaţie vor fi înlocuite cu un produs conform, cu condiţia notificării în scris a S.C. EXPERT MASINI UNELTES.R.L. în termen de 48 de ore de la primirea produsului. În situaţia în care produsul nu mai este disponibil fie se va înlocui cu un produs similar, la alegerea clientului, fie se va returna contravaloarea acestuia. Cheltuilelile de transport (în aria de acoperire Fan Courier) vor fi suportate integral de către S.C. EXPERT MASINI UNELTE S.R.L. Dacă notificarea se va face ulterior termenului sus menţionat de 48 de ore, produsele fac obiectul condiţiilor generale de garanţie.

Produsele ce sunt comercializate prin acest site, au fiecare termenul de valabilitate, garanţia şi/sau service-ul oferite acestora de producător. Nu se poate invoca garanţia în condiţiile utilizării improprii sau incorecte a produsului.

Durata medie de utilizare a produselor este de 5 ani. Pentru această perioadă cumpărătorul beneficiază, contra cost, de service post-garanţie, cu piese originale. În cadrul termenului de garanţie, remedierea produsului trebuie efectuată într-o perioadă rezonabilă de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă lipsa de conformitate a produsului. Deteriorările de genul zgârieturilor sau rupturi ale elementelor demontabile sau nedemontabile care nu au fost aduse la cunoştinţă vânzătorului în momentul achiziţionării nu sunt acoperite de garanţie.

În cazul în care aveţi nevoie de informaţii suplimentare cu referire la garanţie sau unităţile de service, vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail la office@VEPEMIR.ro.

GARANŢIA NU SE APLICĂ ÎN URMĂTOARELE SITUAŢII:

  • Nerespectarea instrucţiunilor de folosire
  • Repararea efecuată de o persoană neautorizată
  • Folosirea de piese contrafăcute
  • Folosirea neglijentă a produsului
  • Instalarea inadecvată a a aparatului

Excepții

Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situații:

  • Produsele care nu mai au ambalajul original complet in care a fost livrat .
  • Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc .
  • Echipamentele care au fost livrate cu bonusuri sau cadouri si nu se mai afla in ambalajul original sau in starea initiala.
  • Produsele care fac obiectul unui acord scris vanzator - beneficiar si sunt definite ca fiind COMANDA SPECIALA , respectiv lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, sau a produselor care suporta modificari fata starea initiala, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.

AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORULUI

Telefonul consumatorului: 0800-080-999 linie telefonica cu apelare gratuita din reteaua Romtelecom

Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Iaşi

Adresa: str. Toma Cozma, nr. 11, Iaşi, cod 700554
Tel.: 0232/278.233
Fax: 0232/278.234
Email: iasi@opc.ro

Product added to wishlist
Product added to compare.